K9K792 1.5 DCİ EURO 4.5 ÖNDEN MARŞLI SIFIR DACİA MOTOR ORJİNAL

K9K792 1.5 DCİ EURO 4.5 ÖNDEN MARŞLI SIFIR DACİA MOTOR ORJİNAL

Teklif İste

Açıklama

K9K792 1.5 DCİ EURO 4.5 ÖNDEN MARŞLI SIFIR DACİA MOTOR ORJİNAL

1.5 DCİ K9K 846 SIFIR SANDIK MOTOR

K9K dizel turboşarjlı motor ailesi, Renault-Nissan ittifakının ortak geliştirmesinin ürünüdür. Motorlar farklı versiyonlarda mevcuttur – teknik özellikler bakımından farklıdırlar. Her yapılandırma, aşağıdaki K9K serisi için üç basamaklı koda (üç basamak) karşılık gelir, örneğin, K9K 884 (90 hp Dacia Duster), K9K 796 (86 hp Dacia Logan, Sandero), K9K 636, K9K 837, K9K 846, K9K 836 (110 hp Renault Megane).

Motor 2001 yılında tasarlanmıştır. Tasarımı güvenilirdir ve yıllarca test edilmiştir. Motor dökme demir silindir bloğuna sahiptir. K9K motorlarında dövme çelik bağlantı çubukları, bloğun üstünde tek eksantrik mili bulunan sekiz supaplı alüminyum silindir kapağı vardı. Motor triger kayışı kullanmaktadır (zincir değil). Ayrıca Common Rail yakıt sistemi ile donatılmıştır. Ortalama motor ömrü 150.000 milden fazladır.

Motor Özellikleri
Üretici firmaRenault
Üretim yılları2001-present
Silindir bloğu malzemesiDökme Demir
Silindir kapağı malzemesiAlüminyum
Yakıt türüDizel
Yakıt sistemiDizel Common-rail
enjeksiyon YapılandırmaSıralı
Silindir sayısı4
Silindir başına valf sayısı2
Valvetrain düzeniSOHC
Çap, mm76.0
Strok, mm80.5
Displacement, cc1465
İçten yanmalı motor tipi Dört zamanlıturboşarjlıSıkıştırma
Sıkıştırma Oranı15. 2
Güç, hp65-110/4000
Tork, lb ft120-180/1750
Motor ağırlığı
Ateşleme sırası1-3-4-2
Motor yağı kapasitesi, litre4.5
Motor yağı ağırlığı120-180/1750 

Yağ önerileri ve kapasitesi araç modeline, yılına ve pazara göre değişebilir. Lütfen aracınıza özel servis kılavuzunu kontrol edin!

your vehicle!
Yağ değişim aralığı10,000
Bu motora sahip araçlarRenault Megane, Renault Laguna, Renault Kangoo, Renault Clio, Dacia Duster, Nissan Qashqai, Nissan Juke

Renault K9K 1.5 dCi Motor Sorunları ve Güvenilirliği
1. Renault 1.5 dCi motorda meydana gelebilecek en ciddi hasarlardan biri biyel yataklarının kranklanmasıdır. Bunun en sık nedeni zamansız motor yağı değişimleridir.
2. Enjektörler Delphi yakıt kalitesine karşı çok hassastır.