K9K792 1.5 DCİ EURO 4.5 ÖNDEN MARŞLI SIFIR DACİA MOTOR ORJİNAL
K9K792 1.5 DCİ EURO 4.5 ÖNDEN MARŞLI SIFIR DACİA MOTOR ORJİNAL
Açıklama
Açıklama
K9K792 1.5 DCİ EURO 4.5 ÖNDEN MARŞLI SIFIR DACİA MOTOR ORJİNAL
1.5 DCİ K9K 846 SIFIR SANDIK MOTOR
K9K dizel turboşarjlı motor ailesi, Renault-Nissan ittifakının ortak geliştirmesinin ürünüdür. Motorlar farklı versiyonlarda mevcuttur – teknik özellikler bakımından farklıdırlar. Her yapılandırma, aşağıdaki K9K serisi için üç basamaklı koda (üç basamak) karşılık gelir, örneğin, K9K 884 (90 hp Dacia Duster), K9K 796 (86 hp Dacia Logan, Sandero), K9K 636, K9K 837, K9K 846, K9K 836 (110 hp Renault Megane).
Motor 2001 yılında tasarlanmıştır. Tasarımı güvenilirdir ve yıllarca test edilmiştir. Motor dökme demir silindir bloğuna sahiptir. K9K motorlarında dövme çelik bağlantı çubukları, bloğun üstünde tek eksantrik mili bulunan sekiz supaplı alüminyum silindir kapağı vardı. Motor triger kayışı kullanmaktadır (zincir değil). Ayrıca Common Rail yakıt sistemi ile donatılmıştır. Ortalama motor ömrü 150.000 milden fazladır.
Motor Özellikleri | |
Üretici firma | Renault |
Üretim yılları | 2001-present |
Silindir bloğu malzemesi | Dökme Demir |
Silindir kapağı malzemesi | Alüminyum |
Yakıt türü | Dizel |
Yakıt sistemi | Dizel Common-rail |
enjeksiyon Yapılandırma | Sıralı |
Silindir sayısı | 4 |
Silindir başına valf sayısı | 2 |
Valvetrain düzeni | SOHC |
Çap, mm | 76.0 |
Strok, mm | 80.5 |
Displacement, cc | 1465 |
İçten yanmalı motor tipi Dört zamanlı | turboşarjlıSıkıştırma |
Sıkıştırma Oranı | 15. 2 |
Güç, hp | 65-110/4000 |
Tork, lb ft | 120-180/1750 |
Motor ağırlığı | |
Ateşleme sırası | 1-3-4-2 |
Motor yağı kapasitesi, litre | 4.5 |
Motor yağı ağırlığı | 120-180/1750 Yağ önerileri ve kapasitesi araç modeline, yılına ve pazara göre değişebilir. Lütfen aracınıza özel servis kılavuzunu kontrol edin! |
your vehicle! | |
Yağ değişim aralığı | 10,000 |
Bu motora sahip araçlar | Renault Megane, Renault Laguna, Renault Kangoo, Renault Clio, Dacia Duster, Nissan Qashqai, Nissan Juke |
Renault K9K 1.5 dCi Motor Sorunları ve Güvenilirliği
1. Renault 1.5 dCi motorda meydana gelebilecek en ciddi hasarlardan biri biyel yataklarının kranklanmasıdır. Bunun en sık nedeni zamansız motor yağı değişimleridir.
2. Enjektörler Delphi yakıt kalitesine karşı çok hassastır.